Przejdź do głównej zawartości

Koniec roku...

2015 powoli odchodzi....
jak dla mnie to był wspaniały okres!
nie obyło się bez smutnych wydarzeń i pożegnań bliskich osób ale na szczęście obfitował on w więcej pozytywnych zmian :)
końcówka zbiegła się z zatruciem pokarmowym :/ mam nadzieję,że jutro w dobrej formie pożegnam Stary i powitam Nowy roczek :)
Życzę Wam Kochani aby ten 2016 dał Wam wiele radości i spełnienia marzeń !!! Dokonujcie zmian w swoim życiu, nie bójcie się ich ! Dużo zdrówka !

Komentarze

  1. Szczęścia i pomyślności no i dużo zdrówka na nowy roczek!!! Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sissi, wszystkiego dobrego w nowym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrego, spokojnego lub jeżeli wolisz wręcz przeciwnie, szalonego 2016 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze dla Waszej czwórki w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku dla Waszej całej rodzinki! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku dla Waszej całej rodzinki! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne przesłanie :) Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Aby dla Ciebie nowy rok był jeszcze bardziej udany, niż ten. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Och nawet nie chce slyszec slowa zatrucie ;/ ja ledwo dochodze do siebie.
    Takiej koncowki roku jeszcze nie mialam heh. Mam nadzieje, ze Ty tez juz duzo lepiej sie czujesz :)
    Buziam i wszystkiego dobrego:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech Nowy Rok przyniesie ze sobą same szczęśliwe chwile!!!
    ściskam kochana i dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, wspaniałego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również zyczę Tobie i całej rodzince pomyślności, zdrówka, radości, uśmiechu na nowy rok 2016.

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja na ten Nowy Rok życzę Wam wszystkim dużo zdrowia i szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęśliwego i zdrowego Nowego Roku 2016! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że wiele nowych, pozytywnych rzeczy przyniósł Ci 2015 :)
    Życzę żeby 2016 był dla Ciebie jeszcze lepszy!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. I Tobie Kochana życzę dużo zdrówka :* I mnóstwa pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego, spełnienia tych najskrytszych marzeń, które leżą gdzieś głęboko w sercu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kochani...

znikam ze świata on-line... wyłączam się... nadchodzi... ten wyjątkowy Czas! Życzę Wam zdrowych, radosnych, rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia! Niech te cudowne chwile zostaną w Was i napełnią szczęściem na cały nadchodzący rok :)                                                                         źródło

Ach :)

Środa minie...tydzień zginie...tak kiedyś usłyszałam :) W pracy ruch papierkowy... Przede mną badania... Pałaszując pyszną surówkę już myślę o naleśnikach ;) Idą zmiany...wiem...wierzę,że to wszystko ogarniemy... poukładamy... Póki co cieszę się obecnym stanem i łapię każdą minutę :) A Pola...jejć...moja mała dziewczynka to już prawie kobietka :) patrzę na nią i jestem dumna...będzie wspaniałą opiekuńczą siostrą!                                                                        źródło

Jest inaczej...

Zupełnie inaczej... Pierwsza ciąża przebiegła bezobjawowo poza opuchniętymi nogami pod koniec... Druga zaczęła się spokojnie,ale w końcu dopadły... przerażające mdłości...i rozrywający ból głowy... złożyły mi wizytę w weekend...odpuściły w połowie niedzieli... Jest lepiej... poniekąd poznałam "typowe"dolegliwości ciążowe ;-) mimo tego szczęście przepełnia mnie całą... przeżywam bardziej świadomie niż poprzednio... patrzę z innej perspektywy...i jest mi z tym bardzo dobrze! a po pracy jadę do sklepu po....śledzie w śmietanie ;-)                                                                          źródło